کارگاه افکار جدید بشر

ساخت وبلاگ
بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر (SEO)

آمار جهانی نشان می دهد که 91 درصد کاربران اینترنت برای یافتن یک محصول خاص از موتورهای جستجوگر استفاده می کنند و 73 درصد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجوگر آغاز می شود. پس می توان گفت که سئو یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن ترافیک سایت محسوب می شود.

فرآيند سئو به شناسایی کلمات مهم داخل صفحات و افزايش اهميت این کلمات در نتايج جستجو مي‌پردازد که البته فرآیند ساده‌اي نيست و به راحتي پياده‌سازي نمی شود. سئو نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌ای و صبر است. موتور‌های جستجوگر با تغيير مداوم الگوريتم‌های رتبه‌بندی خود غير قابل پيش‌بيني هستند، بنابراین کار مداوم و دنباله دار بر روی سئو می تواند به بالا بردن رتبه صفحات فروشگاه شما در نتایج جستجو و در نهایت به افزایش بازدید و ترافیک سایت شما منجر شود.

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از قدیمی ترین روشهای تبلیغات اینترنتی می باشد که هزینه خیلی زیادی هم ندارد. در این روش شما می توانید محصولات جدید، فروش فوق العاده یا هر چیزی که می خواهید مشتریان یا افراد علاقه مند به محصولات و خدمات شما بدانند را به صورت دوره ای به اطلاع آنها برسانید.

ایمیل مارکتینگ با ارسال هرزنامه (اسپم) تفاوت های عمده ای دارد. فراموش نکنید که صندوق پستی هر شخصی حریم خصوصی وی محسوب می شود و شما نباید ناخواسته وارد حریم خصوصی کسی بشوید، اکثر میل سرورهای معروف مانند گوگل و یاهو ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته را به دلیل حفظ حریم خصوصی کاربران حذف کرده یا به پوشه اسپم منتقل می کنند. مهمتر از ارسال ایمیل این نکته است که مطمئن باشید ایمیل ارسالی بدون مشکل به دست مشتری شما خواهد رسید. در صورتی که در گذشته سابقه ارسال اسپم از طریق دامنه یا سرورتان داشته اید به احتمال بسیار زیاد در لیست سیاه ارسال کنندگان اسپم قرار گرفته اید و در آینده قادر به ارسال حتی ایمیل های عادی به مشتریان نیز نخواهید بود.

برای ارسال ایمیل انبوه به کسانی که با عضویت در خبرنامه شما اعلام علاقه مندی به دریافت ایمیل از طرف شما نموده اند باید از نرم افزارها و سرورهای مخصوص اینکار استفاده نمایید زیرا معمولا برروی سرورهای عادی میزبانی (Hosting)، اجازه ارسال ایمیل انبوه به شما داده نخواهد شد. در ضمن استفاده از نرم افزارهای مخصوص ایمیل مارکتینگ به شما کمک می کند که آمار دقیقی از وضعیت دریافت ایمیل توسط مشتریان بدست آورده و در آینده مورد استفاده قرار دهید.

ایمیل مارکتینگ چگونه می تواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند؟

می توانید با قرار دادن بک لینک در ایمیلها باعث شوید تا درصد قابل توجهی از کسانی که ایمیل را باز می کنند وارد سایت شما شوند و به این شیوه می توانید ترافیک و رتبه سایت خود را افزایش دهید.

تبلیغات بنری و متنی

این نوع تبلیغ نیز تقریبا از زمان بوجود آمدن وب سایتها و توجه مردم به اینترنت بوجود آمده و یکی از روشهای قدیمی و رایج تبلیغات در وب میباشند. در این شیوه تبلیغات، وب سایت یا فروشگاه تبلیغ گیرنده مکانهای مشخصی را در وب سایت خود برای نمایش بنر یا کادر متنی اختصاص میدهد. این مکانهای تبلیغاتی معمولا نسبت به رتبه سایت تبلیغ گیرنده و مکان و اندازه بنر یا کادر متنی قیمت گذاری می شوند. البته سایتهایی هم هستند که بصورت رایگان این کار را انجام می دهند ولی معمولا اجازه قرار دادن بک لینک بر روی بنر یا متن را به شما نخواهند داد.

برای انتخاب اینکه کدام وب سایت برای نمایش بنر شما مناسب می باشد باید به دو نکته توجه نمایید:

نکنه اول رتبه سایت تبلیغ گیرنده
نکته دوم بودجه مورد نظرتان برای تبلیغات

معمولا وب سایتهای دارای رتبه های تک و دو رقمی در الکسا قیمتهای بالایی برای اجاره مکانهای تبلیغاتیشان در نظر می گیرند.

تبلیغات بنری چگونه می تواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند؟

می توانید با قرار دادن بک لینک بر روی بنر و کادر متنی و طراحی یک بنر جذاب از لحاظ گرافیکی و محتوایی که کاربر را قانع به کلیک بر روی آن کند، ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

تبلیغات در موتورهای جستجوگر

بازاریابی در موتورهای جستجوگر (Search Engine Marketing) (علاوه بر SEO که در پستهای قبلی توضیح داده شد) شامل تبلیغات در آنها نیز می شود که یک روش مطمئن با بازدهی بسیار بالا و هزینه مدیریت شده در بازاریابی اینترنتی می باشد و می تواند ترافیک سایت شما را به اندازه مطلوبی بالا ببرد.

روش بازاریابی در موتورهای جستجو گر بصورت تبلیغات کلیکی می باشد بدین منظور آگهی هایی را تهیه کرده و کلید واژه‌هایی را به موتور جستجو می‌دهید؛ هر بار که کاربری در کشور یا مناطق تعیین شده توسط شما، برای آن کلید واژه ها جستجو انجام دهد آگهی شما را می‌بیند و با کلیک روی آن به وب سایت یا صفحه معرفی کالا و خدمات شما هدایت خواهد شد.

جهت تبلیغات در موتورهای جستجوگر معروف نظیر گوگل و بینگ شرکت های در داخل ایران خدمات مربوطه را ارایه می کنند که شما می توانید از خدمات این شرکت جهت تبلیغات در این موتورهای جستجوگر استفاده نمایید. معمولا یک اعتبار مشخص جهت تبلیغات خریداری خواهید نمود و سپس ارزش هر بار کلیک برروی تبلیغات خودتان را مشخص می کنید و تا زمان به اتمام رسیدن این اعتبار تبلیغات شما نمایش داده خواهد شد. در واقع در این روش برای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید و نمایش تبلیغات شما بدون کلیک شامل هزینه نمی شود.


فروشگاه ساز ویرچو
http://www.virtu.ir

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:54

مزایای این سیستم ها و سامانه هایی که برای شما کارجویان عزیز و گرامی جهت یک اشتغالزایی پایدار و مستمر فراهم نموده اند و شاید یکی از پرطرفدارترین انواع کسب و کارها باشند این است که شمامی توانید آنها را در خانه و تنها با داشتن یک کامپیوتر و اتصال اینترنت، انجام دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط و نحوه فعالیت به وبسایت زیر مراجعه بفرمایید
با تشکر
آدرس اینترنتی وبسایت
http://www.iranpishevaran.ir

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:19

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی و مهم تر از آن طراحی و معماری این فضا را می توان از نظر بعد زمانی به دو دوره ی سنتی و مدرن دسته بندی کرد، این دسته بندی شاید کلی و ساده به نظر برسد ولی تغییرات محسوس طراحی داخلی آشپزخانه های ایرانی به مرور زمان در قالب سنتی و کلاسیک صورت پذیرفته است. در گذشته طراحی فضا های سنتی در جهت ایجاد حریمی مشخص و پنهان و به دور از دید افرادی که در سایر بخش های خانه حضور داشته اند بوده است. در آشپزخانه های امروزی فضای داخلی مرز بصری مشخصی ندارد و محیط داخلی آشپزخانه از بیشتر فضا های داخلی خانه قابل رویت است، پس اگر بخواهیم انواع طراحی و تفکیک فضای را برای محیط آشپزخانه تشریح کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: شکل سنتی و معماری قدیمی آشپزخانه که تمامی بخش ها به وسیله ی دیواره های سازه ای مرز بندی می شوند و حریم بصری فضا کاملا محدود می شود.شکل به اصطلاح مدرن و امروزی که فضای آشپزخانه به وسیله ی کانتر، جزیره یا قرار گیری میز ناهار خوری و حتی تغییر کفسازی مرز بندی می شود و حریم فضا کاملا باز یا نیمه باز است.و اما شکل سوم آشپزخانه که ترکیبی از مورد اول و دوم است که به آن اصطلاحا آشپزخانه ی تمیز و آشپزخانه ی کثیف می گویند، در طراحی داخلی این فضا آشپزخانه ی تمیز در واقع همان فضای مدرن و بدون مرز آشکار است که برای نمایش فضای آشپزخانه به کار می رود و قسمت دیگر یا همان آشپزخانه ی کثیف که در ارتباط با آشپزخانه ی تمیز است، فضا ای پنهان و کاربردی برای پخت و پز و نظافت می باشد.

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:19

دوستان این سایت جدید ما برای توسعه یک فروشگاه ساز هستش با دات نت به نظرتون اگر این با پی اچ پی نوشته می شد توی سئو تاثیر بهتری داشت؟

http://www.portalsaz.com

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:19

تمامی زمانها بر اساس +3.5 گرینویچ می باشد. هم اکنون 14:28 می باشد.

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:11

نقل قول در آغاز توسط mnik97 پست شده است مشاهده پست
ابتدا لایه زمینه رو با رنگ دلخواه رنگ کنید، بدین ترتیب که رنگ دلخواه رو به عنوان رنگ Foreground یا Background انتخاب می کنید و ترکیب کلیدی Ctrl + A تمامی تصویر رو Select می کنید و
با ترکیب های کلید های Alt + Del یا Ctrl + Del رنگ رو اعمال می کنید :

سپس بخش عمده پایینی رو با ابزار Rectangular Marquee Tool انتخاب می کنید :

ابزار Gradient Tool را انتخاب کرده و تنظیماتش را روی Radial Gradient و طیف رنگی مناسب قرار می دهید که یک سمت اش روشن تر است :

و با آن ابزار از جهتی به سمت دیگر خط رسم می کنید تا با طیف رنگ شود :

ناحیه انتخاب شده را با Ctrl + D رها کرده و در صورت تمایل برای محو شدن خط افقی در منوی Filter از گزینه Blur و داخلش Gaussian Blur استفاده کنید :

تنظیمات ابزار Gradient Tool را تغییر داده کرده و روی Linear Gradient و طیف رنگی مناسب قرار می دهید که یک سمت اش سفید است و سمت دیگر بدون رنگ و کاملا شفاف است :

و با آن ابزار از جهتی به سمت دیگر خط رسم می کنید تا با طیف سفید رنگ شود :

در صورت تمایل با ترکیب کلیدی Ctrl + U می توانید رنگ و روشنایی طرح را تغییر دهید :

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:11

سلام

افر ویژه هاست پربازدید با سرعت تضمینی عالی برای دیدن تعرفه ها روی لینک زیر کلیک کنید:

هاست لینوکس پربازدید

نمونه سایت: اسکریپت کمپ

سوالی بود در خدمتم. [email protected]

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:11

سلام
من میخواستم بیمه عمر بخرم ولی نمیدونم چه بیمه ای خوبه توی یه سایت مطالبی توش نوشته بود (http://ask.bidbarg.com/) ولی اگه از دوستان کسی در این مورد اطلاعی داره ممنون میشم با من در میون بزاره

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:27

سلام

افر ویژه هاست پربازدید با سرعت تضمینی عالی برای دیدن تعرفه ها روی لینک زیر کلیک کنید:

هاست لینوکس پربازدید

نمونه سایت: اسکریپت کمپ

سوالی بود در خدمتم. [email protected]

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 10:06

تمامی زمانها بر اساس +3.5 گرینویچ می باشد. هم اکنون 00:09 می باشد.

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 3:51

نقل قول در آغاز توسط mnik97 پست شده است مشاهده پست
ابتدا لایه زمینه رو با رنگ دلخواه رنگ کنید، بدین ترتیب که رنگ دلخواه رو به عنوان رنگ Foreground یا Background انتخاب می کنید و ترکیب کلیدی Ctrl + A تمامی تصویر رو Select می کنید و
با ترکیب های کلید های Alt + Del یا Ctrl + Del رنگ رو اعمال می کنید :

سپس بخش عمده پایینی رو با ابزار Rectangular Marquee Tool انتخاب می کنید :

ابزار Gradient Tool را انتخاب کرده و تنظیماتش را روی Radial Gradient و طیف رنگی مناسب قرار می دهید که یک سمت اش روشن تر است :

و با آن ابزار از جهتی به سمت دیگر خط رسم می کنید تا با طیف رنگ شود :

ناحیه انتخاب شده را با Ctrl + D رها کرده و در صورت تمایل برای محو شدن خط افقی در منوی Filter از گزینه Blur و داخلش Gaussian Blur استفاده کنید :

تنظیمات ابزار Gradient Tool را تغییر داده کرده و روی Linear Gradient و طیف رنگی مناسب قرار می دهید که یک سمت اش سفید است و سمت دیگر بدون رنگ و کاملا شفاف است :

و با آن ابزار از جهتی به سمت دیگر خط رسم می کنید تا با طیف سفید رنگ شود :

در صورت تمایل با ترکیب کلیدی Ctrl + U می توانید رنگ و روشنایی طرح را تغییر دهید :

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 3:51

سلام دوست من ، خوشحالم که باز میتونم نکات کاربردی رو در زمینه طراحی سایت به تو دوست عزیزم یاد بدم .
امروز میخوام نکاتی رو بهت بگم که باعث میشه وب سایت شما اصطلاحا user friendly یا کاربر پسند تر بشه و کاربرانی که سایت شما رو میبینن بیشتر لذت ببرن تا اینکه بخوان درگیر یک سری مسائل بی اهمیت بشن یا اصطلاحا بعضی از موارد توی ذوقشون بزنه !

دانلود رایگان فایل pdf مقاله

http://academy-it.ir/dl/good_ui.pdf

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:49

شرکت آرمانگرایان در زمینه تولید اپلیکیشن اندروید تا کنون موفق به تولید بیش از 44 اپلیکیشن شده است اولین تجربه در این خصوص تولید اپلیکشن امداد خودرو بود که به عنوان اولین تجربه ساخت و تولید اپلیکیشن در نوع خود عالی بود وبا موفقیت های گسترده ای در بازار تولید نرم افزار روبرو شد.
در ابتدا موفق شدیم این اپ اندروید را با مشارکت شرکت امداد خودرو به کاربران ارائه نماییم و در نهایت تا قبل از پایان سال منجر به عقد تفاهم نامهء همکاری با شرکت سایپا در جهت پیاده سازی و تولید اپلیکیشن موبایل های این شرکت شد.
در ادامه و پس از این موفقیت در طی مدت 4سال موفق به تولید و ساخت بیش از 50 اپلیکیشن اندروید و ios شدیم که تقریبا همگی آنها نسبت به هم عملکردهای متفاوتی دارند.
محصولات سفارشی ما در صنایع مختلفی تولید شده اند. تلاش بر این بوده است که با جذب فعالان شاخص صنایع گوناگون دامنه دانش تحلیل و طراحی اپلیکیشن موبایل ها را گسترش دهیم و به خود میبالیم که موفق به جذب سفارش دهندگان از اصناف و صنایع مختلف شده ایم.
از این جمله می توان به صنعت خودر- سایپا و کانون جهانگردی, صنعت رسانه – باشگاه خبرنگاران و صدا و سیما, سازمانهای دولتی – شهرداری و وزارت کشور,سازمانهای آموزشی – دانشگاه شریف, صنعت بیمه – کمک رسان ایرانی, بیمه تعاون و بیمهء ایران, صنایع رستوران و فست فود – عطاویچ و پیتزا هات, صنعت نرم افزار وIT – همکاران سیستم و مروا سیستم, ورزش – کمیته ملی المپیک و خبر ورزشی
ساخت اپلیکیشن اندروید
شرکت آرمانگرایان برای طراحی اپلیکیشن های موبایل بر روی پلتفرم های مختلف از ابزارهای مربوط بهره می برد. برای تولید اپلیکیشن اندروید از زبان برنامه نویسی اندروید – جاوا بر روی فریم ورک اندروید استدیو و برای برنامه نویسی ios از زبان برنامه نویسی swift بر روی فریم ورک xcode استفاده می شود. زبان مشترک رابط کاربری UI برای تولید وساخت اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ios در حال حاضر متریال دیزاین گوگل که به خوبی توانسته ایم برای طراحی نسل سوم اپلیکیشن ios استفاده کنیم. مراحل مختلف طراحی تولید و ساخت موبایل اپلیکیشن ها در نمودار زیر به خوبی بیان شده است که یک اپلیکیشن موبایل و یا یک نرم افزار موبایل برای تولید شدن چه مراحلی را باید طی کند.

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:49

قصد دارم اصطلاحاتی که شاید زیاد شنیده اید اما هنوز هم به درستی نمیدونید به چه معنا هستند رو براتون معرفی کنم …
اصطلاحاتی مانند Sql-Injection , Xss , DDos و …
کلماتی که شاید از افراد مختلف , معنی های مختلفی داشته باشد اما در این پست به زبان کاملا ساده قصد معرفی آنها رو دارم:
SQL Injection :
در این روش فرد هکر با تغییرات در کوئری هایی دیتابیس , اطلاعات دلخواه خود را دریافت و یا خرابکاری در دیتابیس را انجام می دهد .
XSS :
در این روش فرد هکر یک قطعه کد مخرب Client Side ( اجرا شونده سمت کاربر مثل Java Script ) را در کدنویسی سایت شما تزریق میکند و سپس کاربران با باز کردن صفحات سایت شما , به صورت مخفی و ناخودآگاه این کد ها را اجرا میکنند .
اکثرا این نوع کد ها میتواند Cookie و Session ( اطلاعات شخصی از جمله نام کاربری , رمز عبور و دیگر اطلاعات ) های کاربران را دزدیده و فرد هکر از این طریق وارد پنل کاربری آنها شود .
XSRF :
در این روش فرد هکر یک دستور مخرب را برای یک وب سایتی که شما در آن عضویت دارید میسازد و به طرق مختلف در اختیار شما قرار میدهد تا شما بر روی آن کلیک کنید و یا آن را اجرا کنید. حال شما انتظار بازشدن یک صفحه را دارید , ولی بی خبر از اینکه , لینکی که فرد هکر به شما داده دارای دستورات مخرب میباشد و با اجرای آن توسط شما به صورت ناخودآگاه , عملیات خرابکارانه در وب سایت انجام میشود .
این نوع نفوذ بیشتر برای کاربران عضو شده در وب سایت انجام میشود که طبیعتا دارای اختیارات بیشتری نسبت به کاربران مهمان هستند .
DDOS :
مخفف کلمه Distributed Denial of Service میباشد که در این روش فرد هکر در یک زمان بسیار کم , تعداد دستورات زیادی را به وب سایت میفرستد تا به سرعت از پهنای باند و دیگر منابع سرور شما استفاده کند و سبب کندی و در نهایت از کار افتادن سرور شما شود .
Header Injection :
این نوع حمله بیشتر در وب سایت هایی انجام میشود که دارای فرم های تماس هستند . به این صورت که فرد هکر از Header های تابع mail (‌در صورت عدم وجود امنیت بالا در برنامه نویسی طراح سایت ) سوء استفاده کرده و با تغییراتی ایمیل دلخواه خود را به هر آدرس ایمیلی که دوست دارد از طرف سایت شما ارسال میکند . قطعا این کار میتواند مشکلاتی را برای مدیر وب سایت , از جمله کلاهبرداری به اسم سایت و … را در بر داشته باشد .
نکته : پنج مورد بالا از موارد بسیار معروف نفوذ به وب سایت بوده و طبیعتا موارد دیگری وجود دارد که انشالله در آینده به آنها اشاره خواهم کرد.

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:49

تمامی زمانها بر اساس +3.5 گرینویچ می باشد. هم اکنون 08:35 می باشد.

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 12:17

تمامی زمانها بر اساس +3.5 گرینویچ می باشد. هم اکنون 22:45 می باشد.

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 2:28

معرفی شرکت فنی مهندسی آمیتیس – تاریخچه :

شرکت امیتیس از سال ۱۳۸۶ با نام دفتر مشاوره فنی و مهندسی در زمینه اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید . این شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی و برق صنعتی و تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی شروع به فعالیت کرد.

این شرکت اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی در صنایع مختلف کشور از جمله کارخانجات،صنایع نظامی،نفت ، گاز،پتروشیمی و دیگر صنایع را بر عهده داشته است.
شرکت آمیتیس با دارا بودن تجربه چندین ساله در عرصه اتوماسیون و برق صنعتی موفق به دریافت رضایت نامه ها و گواهی نامه ها گردیده است.
این شرکت در سال ۱۳۹۱ با تاسیس واحد تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی (درایو،سافت استارتر، PLC،HMI) نقش مهمی در ارتقاء صنعت کشور ایفا نموده است.

معرفی شرکت فنی مهندسی آمیتیس – اهداف و چشم اندازها :

– ارتقاء کیفیت و ارائه مشاوره های فنی و تخصصی محصولات ارائه شده
– افزایش بهره وری واستفاده از تکنولوژی روز دنیا
– استفاده از توان فنی متخصصان در طراحی و اجرای پروژه ها
– ارایه خدمات پس از فروش با هدف رضایتمندی مشتریان
– برگزاری دوره ها، سمینارهای تخصصی در حیطه برق، اتوماسیون و مانیتورینگ صنعتی و ابزاردقیق
– ایجاد تخصصی ترین و مطمئن ترین مرجع مشاوره و آموزش در زمینه تامین تجهیزات و اجرای اتوماسیون صنعتی

شرکت آمیتیس فعالیت مستمر در زمینه صنعت برق، کنترل و اتوماسیون صنعتی، با دیدگاه و چشم اندازی کوتاه مدت و بلند مدت جهت رسیدن به اهداف مد نظر، برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده را درپیش گرفت و شروع به جذب نیروهای مفید وکارآمد نمود.

بیان خط مشی و دیدگاه ها ی مدیریت : برنامه نویسی PLC

شرکت آمیتیس یکی از اعضاء مفید و موثردرچرخه صنعت واقتصاد کشورعزیزمان است.
– سه اصل دانش، تلاش و اشتغال پایدار از اعتقادات خدشه ناپذیر این شرکت می باشد . با رعایت آنها، برآیند نیروها دریکسو جهت دهی شده، و باعث تسریع در رسیدن به اهداف میشود. این شرکت همواره به اصل رضایت مندی مشتری و کارفرما پایبند می باشد چرا که رضای خداوند متعال در گرو رضایت مخلوق می باشد.
– حرکت روبه رشد وتوسعه همگام با پیشرفت تکنولوژی در عرصه صنعت کنترل و اتوماسیون یکی از اهداف مهم ما بوده که رویکرد این شرکت نیز در راستای تخصص خود،کارآفرینی با محوریت این دانش در کشورعزیزمان میباشد .
– نیروهای انسانی شرکت، سرمایه های بسیار با ارزش ما هستند.
– برنامه ریزی های دوره ای برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و درنهایت بلند مدت لازمه مدیریت صحیح می باشد.

تصفیه آب خانگی | تصفیه آب صنعتی | تصفیه فاضلاب | مانیتورینگ صنعتی |ابزار دقیق | برق صنعتی | تصفیه آب | آموزش |اتوماسیون صنعتی|برنامه نویسی پی ال سی|

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 2:28

سلام
چطور و با چه دستوری میشه دیتابیسی خاص مثلا دیتابیس شماره 3(از 4 تا دیتابیس موجود در sql)رو فراخاونی کرد و اطلاعات مورد نیاز رو دریافت کرد؟
متشکر

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 2:28

آقایون دوست دارین ادامه ی فیلم آموزش اتوپلی و مخصوصا لوا داده شه؟
همونطور که در تاپیک زیر میبینین ، فیلم آموزش سری اول اتوپلی که به دو سال پیش مربوط میشه و مبتدی بود ، گذاشته شد :

فیلم آموزش اتوپلی

همونطور که در تاپیک زیر میبینین ، همه ی پست های متنی ای که بعد از فیلم های آموزشی زده شد و همینطور کار با ماژول ها و dll ها که اصلا گفته نشد بصورت متنی ، در فیلم آموزش گفته نشد که خیلی از این مباحث ، مباحث حرفه ای لوا هستند مثل مبحث پترن ها که توی ساخت پروژه ی حرفه ای بسیار کمک میکنه

اگه دوست دارین ادامه ی آموزش ها بصورت فیلم آموزش گفته شه ، حداقل 7 نفرتون اینجا اعلام کنین

و چون وقت کافی موجود نیست ، در صورت درخواست ، هفته ای یه قسمت از فیلم آموزش گفته و آپلود میشه
اگه فیلم آموزش داده شه ، در قسمت های اولیه (قسمت 29 به بعد) بیشتر به خود زبان لوا پرداخته میشه (یعنی حالتی که با اشیاء و کنترل ها و چیزهای گرافیکی کار کنیم ، این طور نیست و برای کسایی که دوست ندارن ساختار زبان برنامه نویسی رو یاد بگیرن خیلی شاید خسته کننده باشه چون فقط با کدها کار داره و به مباحث گرافیکی و اشیاء کار نداره البته در اوایل قسمت ها) . مباحثی مثل ایتریتورها و file i/o و پترن و ... و بعد به مباحث گرافیکی و اشیاء میپردازیم پلاگین های مختلف که اصلا بحث شون تا حالا نشد و همینطور ماژول ها و کامپوننت ها و dll های مختلف ای که بسیار کاربردی ان (که نمونه اش در ابزار AMSSpecialist هست) میپردازیم و سرآخر هم یه پروژه ی حرفه ای ساخت اتوران رو نحوه ی ساخت کلی شو یاد میگیریم که چون این بار کد نویسی رو بصورت حرفه ای یاد گرفتیم در لوا ، بسیار با مانور و انعطاف بیشتر میتونیم پروژه ی حرفه ای درست کنیم (پروژه اتوران ، در سبک طلوع 7 که هنوز ساخته نشد مثال زده خواهد شد که قابلیت های مختلفی داره از جمله قابلیت اضافه کردن نرم افزار توسط کاربر اون هم نه مثل اتوران طلوع 6 بلکه با استفاده از شی درخت و بسیار با کارایی بالاتر و همینطور بسیاری از قابلیت های دیگه .... و همینطور بسیاری از مثال های دیگه مثل ساخت پلیر با قابلیت بسیار کاربردی تر از اون چیزی که در فیلم آموزشی قبلی مثال زده شد (آموزش پلیر طلوع 6))

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:28

شبکه های اجتماعی در سئو

سئو امروزه نسبتا به گذشته بسیار تغییر کرده است شاید یک زمانی هیچ کس اهمیتی به لینک های نوفالو نمیداد در شبکه های اجتماعی اما شما وقتی اموزش سئو را جستجو کنید یک لینک از لینکد پلاس را میبینید خوب بزارید به صورت مورد بحث کنیم و در اخر با مثال مطلب را رسا تر برسانیم.

1-شبکه ای اجتماعی در ایجاد مطالب:


شاید بهترین روش برای دیدن شدن مطالب سایت شما شبکه های اجتماعی باشند بررسی نشان میدهد که بعضی از سایت از مثلا اینستگرام بیشتر از گوگل ورودی دارند!!! یا بارها شده است که در بعضی از جستجو ها صفحه اینستگرام دیده میشود پس شبکه های اجتماعی سهم مهمی در سئو سایت دارند ما در فاکتورهای بهینه سازی سایت یک فاکتور به نام اجتماعی بودن سایت وجود دارد ایا سایت شما در بیشتر شبکه های اجتماعی وجود دارد ایا مطالب شما لایک یا صفحه شما فالو میشود چه مقدار مطالب شما دیده میشود وقتی که شما هر مطلبی را ارسال میکنید در 10 شبکه اجتماعی قرار داده میشود وقتی مطلب شما در اشتراک گذاری قرار میگیرد نشان میدهید هم مطلب شما خوب است که در شبکه های اجتماعی قرار دادید هم چقدر سایت اجتماعی دارید.

2-روند تاثیر شبکه های اجتماعی به کاربران تلفن ربط دارد:

بله امروزه روز به روز کاربران که با تلفن شخصی از اینترنت استفاده میکنند بیشتر میشود تمام این کاربران سهم عضیمی از شبکه های اجتماعی دارند شاید همه بگویند سایت خود را برای تلفن همراه بهینه سازی کنید اما من میگوییم سایت خود را برای شبکه های اجتماعی بهینه کنید نه به این معنا که بهینه سازی برای تلفن همراه اشتباه است به این معنا که اگر این اتفاق افتاده است به خاطر انکه گوگل احساس خطر کرده است چون برایش خیلی مهم است استفاده از جستجو گوگل ببنید شما باید یک قدم از موتورهای جستجو جلوتر باشید من از امروز به شما میگوییم سال 2017 سال محتوا و شبکه های اجتماعی است چرا که گوگل در جستجو های خود شبکه های اجتماعی را مورد نظر دارد. پس شبکه های اجتماعی حتی باعث افزایش نرخ کلیک هم میشود.حتما نباید یک الگوریتم بیاید و شما ان را استفاده کنید بعضی از الگوریتم نیاز روز کاربران است مثل بهینه سازی سایت برای گوشی و خیلی از طراحان سایت از این مسئله قبل از حساسیت گوگل اطلاع داشته اند و سایت خود را بهینه کرده بودند یا من به شما میگیوییم در اینده قرار دادن پادکست با متن ان تکرار میکنم حتما باید متن فایل صوتی در ان مطلب باشد زیاد میشود چرا که خواندن یک مقاله بیست صفحه ای خیلی سخت تر از گوش دادن ان است.

3-تاثیر شبکه های اجتماعی در رتبه بندی:

شاید لینک های که در شبکه های اجتماعی وجود دارند نوفالو هستند اما خود گوگل هم گفته است که ما به طور کلی لینک های نوفالو را دنبال نمیکینم خوب دقت کنید شاید میتوان گفت وقتی لینک شما در سایت ویکی پدیا به عنوان منبع قرار میگیرد به نظر شما این بی تاثیر است شبکه های اجتماعی شاید به طور غیر مسقیم بر روی ضریب اعتماد گوگل به سایت یا تراست رنگ تاثیر خوبی دارند خوب به طور کلی بله تاثیر دارند اما همیشه برای پیشرفت یک راه وجود ندارد ما هزاران تکنیک داریم یک به طور غیر مستقیم در رتبه سایت تاثیر دارند پس حضور در شبکه های اجتماعی و منتشر کردن مطالب سایت در انها فوق العاده است.

4-استفاده کاربردی از شبکه های اجتماعی:

استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی برای پخش ان مطلب بسیار موثر است از مهم ترین استفاده های این تکنیک برند سازی است شاید شما با مثلا اینستاگرام یک سایت را بشناسید و نقطه موفقیت یک سایت همان شود سئو فقط به گوگل یاهو تمام نمیشود حتی بهینه سازی برای شبکه های اجتماعی یا گرفتن بازدید کننده و تبلیغ در شبکه های اجتماعی شامل ان میشود.

5-بررسی سایت seo.com:

شاید جالب بدانید این روزها سئو کاران حرفه ای و سایت های که اعتبار فوق العاده دارند روی شبکه های اجتماعی بسیار سرمایه گذاری کرده اند طبق بررسی های صورت گرفت روی سایت مورد نظر نشان میدهید این سایت حدود 1,718,917 لینک از پینترست دارد!!! بله شاید عجیب باشد ببینید که چقدر این سایت در زمینه های شبکه های اجتماعی فعالیت دارد پس از امروز شروع کنید در تمام شبکه های اجتماعی شروع به فعالیت کنید روزی 30 دقیقه وقت بگذارید در شبکه های اجتماعی که طرفدار بیشتری دارند سرمایه گذاری کنید.بررسی چند شبکه اجتماعی و بعدش جمع بندی میکنیم.

شبکه لینکد این:

این سایت با ثابقه بیشتر از ده سال با هدف رساندن مشاغل و نظرات و مطالب مختلف به همدیگر کار خودشو شروع کرده است یکی از مزایای این شبکه اجتماعی پیدا کردن شماره تماس و سایت مورد نظر است که میتواند به ایجاد ارتباط و برند سازی استفاده شود بیشتر افراد بزرگ در این سایت ها با مشخص کردن نوع فعالیت خود مثلا آموزش سئو عضو هستند وفعالیت میکنند شاید بهترین گزینه در این شبکه لینکد پلاس برای گذاشتن مطالب سایت است.

2-شبگه اجتماعی گوگل پلاس:

خیلی از دوستان معتقد هستند گوگل پلاس مثل گذشته تاثیری روی سئو سایت شما ندارد نمیشود به این تندی صحبت کرد مثل بعضی از دوستانی که بعد از الگوریتم پنگوئن گفتن دیگه نمیشه بک لینک ساخت پس هنوز هم گوگل پلاس نقش خوبی در سئو سایت و اجتماعی بود سایت ایفا میکند شما با ایجاد یک صفحه و گذاشتن مطالب در ان میتوانید نقش بسزایی در بهینه سازی سایت ایفا کنید پس هنوز هم گوگل پلاس موثر است اما هنوز شاخص این بخش مانده است.

3-شبکه اجتماعی اینستاگرام :

این شبکه اجتماعی توانسته است سهم عظیمی از کاربران را به خود جذب کند و از همه مهم تر در ایران روز به روز توجه به ان بیشتر میشود خیلی از سایت های فروش لباس و پوشاک با این شبکه اجتماعی پول های هنگفتی به جیب زده اند و تونسته اند محصولات خود را نمایش دهند پس شما میتوانید از طریق این شبکه اجتماعی مطالب جدید خود را نمایش دهید و سهمی از بازدید کنندگان خود را از این طریق داشته باشید.شاید پینترست یا فیسبوک و تویتر و دیگر شبکه های اجتماعی بودند اما ما شبکه های اجتماعی که کاربران بیشتر به ان توجه میکنند را بررسی کردیم برای بهتر رتبه گرفتن مطالب سایت لینکد پلاس و برای زیاد شدن بازدید اینستاگرام و برای دیده شدن در گوگل میتوان گوگل پلاس را معرفی کرد البته تمام شبکه های اجتماعی این مزایا را دارند اما در برخی از انها بعضی از مزایا برجسته تر است.

حرف پایانی سئو در شبکه های اجتماعی:

شاید امروزه روند لینک سازی به کلی تغییر کرده است و شبکه های اجتماعی روز به روز موثر تر و قوی تر شده اند حتی شما برای افزایش ایندکس مطالب سایت یا افزایش بازدید ویدیو های اموزشی خود میتوانید از انها استفاده کنید پیشنهاد ما برای سایت های تازه تاسیس که قدرت زیادی برای لینک سازی ندارند یا زود جریمه میشوند شبکه های اجتماعی است من بارها مطالبی که در شبکه های اجتماعی نمایش داده شدن را در جستجو بررسی کردم رتبه خوبی داشتن البته تاثیر گذاشتن انها شاید کمی زمان بر باشد مهم ترین بخش سئو حتما صبر است که شما روز بروز به مطالب و تکنیک های بیشتر رو به سمت پیروزی بروید اگر لذت موفقیت یک سایت را بدانید با بی توجهی نسبت به این مطلب موفقیت خود را عقب نمی اندازدید شاید شاخص این مطلب شبکه اجتماعی لینکد و استفاده از گسترش مطالب خود در لینکد پلاس باشه دیگه دارید خسته میشوید امیدوارم کامل بوده باشد موفق باشید .منبع:سایت

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:28